Post by afamrespillsi on Feb 23, 2022 23:13:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Metal Soldiers 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Metal Soldiers 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Metal Soldiers 2 2022 version ▞▞▞
Erg leuk spel. Er zouden in de toekomst echter meer fasen moeten worden toegevoegd
Zeer goed, maar slechts 60 etappes hebben slechts 5 dagen nodig om te voltooien in lockdown
Het is oké denk ik
Arme spelers kunnen geen goede games spelen
Saaie gameplay en een gevarenzone-achtig nummer blijven herhalen, nee, bedankt. En de advertenties zijn afschuwelijk en seksueel op de banner bovenaan.
andere
Metal Soldiers 2 कार्रवाई mpe
Ik speelde dit spel niet toen ik begon omdat het erop lijkt dat het spel na deze advertentie zal starten en de advertentie komt niet Dame!
over het algemeen is het goed, of ik zeg het beste, maar het probleem is dat de wapens die we hebben verzameld in de vorm van missies die ze hebben laten vallen toen we de nieuwe kiezen, het zou moeten zijn, in kritieke stadia zal het helpen, tenminste als laatste Er zouden 2 wapens moeten zijn, ook bleef het soms hangen, avatar beweegt niet goed of vuurt in andere richtingen, werkte niet als commando's. rust, jullie hebben het geweldig gedaan. 👏👏
Metal Soldiers 2 Akčné jsyo
Deze game is echt fantastisch en de grafische functies zijn ook goed nu IAM speelt en geniet.
Heel mooi spel
Leuk spel, maar level 40 is erg moeilijk, maar ik hou nog steeds van het spel
niet te veel goed, maar het is in staat om te spelen
zoals het spel. zoveel advertenties. tot het punt dat ik denk dat ik meer advertenties heb bekeken dan gameplay en het volgende dat ik wist was dat het al mijn geld en upgrades in het spel enz. verloor en opnieuw moest beginnen. waarschijnlijk ook mijn telefoon wat overklokt omdat ik heb gemerkt dat hij heet wordt door de camera en vingersensor. wou dat metal slug er zo schoon uitzag.
voor een oudere versie
Soms wordt deze app niet geopend.....
Metal Soldiers 2 Hərəkət dwft
Fantastisch spel maar oroblem Ontstaat wanneer ik een keer speel om opnieuw te spelen, ik moet wachten op herladen en te veel laden en ik had 16 niveaus voltooid, maar het laat zien dat ik opnieuw moet spelen vanaf niveau 1
Spel is ok, maar te veel advertenties 😠😠
Ik heb de eerste versie ongeveer zeven maanden gespeeld.. maar deze update is nog erger.. totaal verpest. Ik zou het 1 ster beoordelen
Goed actiespel...goede spelinstelling....makkelijk te spelen....
De gevechten en de laiser geweren en de grinads hoeven niet te worden betaald voor DAT IS GEWELDIG en de gevechten zijn zo episch en de Algemene pig🤣 was zo grappig! en de helikopter een de TNT's😱 met perashoot's zag er echt EXTREME !!!! 🤯🤯.
Gewoon goed Tijd pass spel
Speel het graag
Ik hou van wapenspel, dit spel is mijn favoriet. Ik speel ook metal slug alle versies
inspanning en de rest van het jaar van mijn vrienden zijn de details hieronder, en een beetje zoals de kijk uit het laatste in mijn vacaturebestand bekijk vacaturedetails 8 om erachter te komen dat je terug moet gaan 8 om dat te leren kennen je moet terug contact opnemen, maar het zou graag willen weten wanneer de nieuwe sitemap contact opneemt met 98k4ificckkckdkxkxkkdkdfkkckghjkccjkkfkfkfkfkggjhkgfiifkfkddodofooffofofofofofotofofofofofofkfkfkfkfkfkfkfookigo
Deze game is zo cool dat ik de eerste baas al heb verslagen en het is zo cool hoe ik de baas heb verslagen, ik weet het niet echt
De game is goed, maar er is een bug in level 10 waardoor het niet kan worden voltooid. De tank beweegt niet en blokkeert het terrein. Los deze bug op. Proost
Ik heb het 3 sterren gegeven omdat het op Metal Slug lijkt, wat geweldig is
Soms stopt het spel midden in de missie
Voeg op elk moment en op elke plaats wat wapens toe. Soo, we kunnen ook kopen.
Controleschalen zijn te klein
Advertenties advertenties advertenties n advertenties. Als je van advertenties houdt, download het dan of zoek een ander spel
In dit spel in het laatste niveau is het heel gemakkelijk, ik heb nog steeds 230 stage
Leuk spel. Ik klaar ben met alle niveaus. Sommige levels zijn erg hard, ik moet hetzelfde niveau met verschillende technieken om te winnen spelen. Kan niet wachten tot metal soldaten 3
Ik heb 6,99 AED-tegoed gekocht voor 22000 munten en het telde niet mee bij het kopen van games, dus hoe moet ik het opnieuw kopen als dit spel al kapot is en ja, ik heb mijn creditcard voor niets verspild 😑 hoe zinloos 😒
Metal Soldiers 2 Aksi tfa
Zo goed spel
Goed spel maar brandstof is te kort voor elke ronde
Heel leuk, maar ik heb het hele niveau gespeeld en het spel ging niet verder, je moet het volgende deel maken
Het is een leuk en lang spel dat de speler uitdaagt om slim te spelen en goede aankoopbeslissingen van apparatuur te nemen
Leuk en verslavend 😅😅 je zou meer karakters en niveaus moeten toevoegen
Het is een goed spel, maar het is zo oud, einde, ik ben zo dol op actiegames
Het blijft steeds maar weer crashen
Leuk spel
Zeer goede programmering✅. maar te klein leven
Het spel loopt vast op niveau 50, wanneer je tegenover de baas staat, en je kunt niet verder in het spel. dat is de belangrijkste reden van de 1 ster, anders zou 5 sterren hebben beoordeeld?
Space Justice: Galaxy Wars Arcade cpsx
Ik kan de lvl 10 haw niet oversteken om dat niveau te halen, ik heb ze allemaal gedood, maar geef ook een idee
Deze game is geweldig, ik hoop dat er nog steeds manieren zijn om me bezig te houden nadat ik hem heb verslagen. Ik vind het tot nu toe 5 sterren!
Leuk spel Ik geniet altijd van dit spel