Post by afamrespillsi on Feb 23, 2022 22:57:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Cafeland - World Kitchen 2022 version ▞▞▞
Morsomt spill for å fordrive tiden. Partispillet må imidlertid endres på hvordan det er nivået opp. DVS. kjøp ruter med kort eller ha en bedre RNG. For mange dupliserte ruter blir droppet, og det tar for lang tid å komme opp i en festkategori. Den delen av spillet er ikke morsom, og den presses på spilleren.
Trenger nye ting i spillet alt er gammelt og gjør det vanskelig uten grunn, det begynner å bli kjedelig nå og jeg har spilt i minst 7 år
Som spillet... mat tar bare for lang tid å lage mat.
Til å begynne med liker jeg å spille det ikke før oppdateringen endrer utvidelsesmengden, serveringstiden og slikt. Det er så bortkastet tid nå.
Elsker dette spillet Jeg har en drøm om å åpne mitt eget bakeri, og dette spillet hjelper meg å håpe det kan gjøre meg ansvarlig for å åpne et bakeri
Jeg har spilt dette spillet en stund nå. Denne nye oppdateringen har gjort det vanskeligere å spille og mindre morsomt. Det koster mer å være vertskap for kjendiser, du tok grønne penger ut av festene, mengden oppvask som trengs til oppgaver og lastebiler er større. I utgangspunktet ødelegger du det som var et bra spill, så jeg endrer fra 5 stjerner til 2.
Virkelig elsket spillet og spilte det i årevis kom over nivå 200, men når jeg lastet det ned på nytt måtte jeg starte på nytt selv om det skulle lagres på facebooken min.. Nå er spillet annerledes, det tar evigheter å få kortene så jeg kan reklamere for mer morsomme ting og ikke skjønner hvorfor vi trenger kort for å gjøre og få ting.. Trenger virkelig å tenke nytt om noe i spillet og gjøre det lettere for folk å gjøre ting og klare å få tilbake de tapte spillene sine IKKE fornøyd med miste godt over 200 nivåer
Cafeland - World Kitchen Szimulációs játékok vqb
Dette spillet pleide å være et morsomt spill, men nå ble det redesignet slik at du bare kan komme videre hvis du kjøper penger. Føles som om alt du trenger å gjøre er å lage mat, og mengden har økt så mye at de fleste spillere bare ga opp å spille ligaene.
Hva skjedde? Jeg bare spilte da oppdateringen viste, så jeg oppdaterte den. Men nå åpnes ikke appen. Jeg har til og med installert det på nytt, men det viser oppdatering igjen og igjen. Vennligst fiks
Veldedig fornøy
Sitt i grunnen og håper å få et av de mange kortene som trengs for "morsomme varer" til kafeen din. Spillet er veldig tungt i spillkjøp. Spilte noen timer. Dette er dag 2 og jeg er så lei av spillet. Jeg har kjøpt mange varer for å gjøre kafeene mine morsomme og nekter å bruke enda mer penger på spillet for å komme videre. Dette er den raskeste måten å slå av spillere på. Spillet trenger bedre zoom og en bedre designmodus. Det er forferdelig å designe kafeen. Jeg ser ikke for meg å beholde appen eller spille.
Ikke misforstå, morsomt spill og alt, men når det kommer til turneringstidspunktet den siste dagen, skruen du. Jeg var i ledelsen og hadde 17 timer igjen og de ville ikke la meg ta mer oppgave. Da jeg sjekket i morges var ikke lenger i ledelsen og vant ikke. Ikke rettferdig, ikke fornøyd
Bra spill. For mange oppdaterte datoer og ikke alltid gode.
Jeg pleide å elske dette spillet, men det er for mange problemer under oppgaver og turneringstid. Jeg anbefaler at du fikser serveren din. Også når du oppdaterer spillet tar du bort ting jeg likte med spillet. Jeg har brukt penger på dette spillet og jeg er veldig misfornøyd med alle spillproblemene jeg vet ikke om jeg kommer til å fortsette å spille ?
Jeg elsker faktisk dette spillet. Det er superrettferdig når det kommer til kjøp - du kan gjøre så mye for å tjene alle myntene/kortene du trenger. De tilbyr også noen fantastiske spesialtilbud på pakker. Min eneste klage er at fra og med i dag med oppdateringen, fungerer ikke det rosenrøde og koselige arrangementet der du slår sammen forskjellige ingredienser for å tjene poeng. Jeg kom tilbake etter noen timer og jeg hadde ikke tjent noen varer per minutt som vanlig.
Staff! - Job Game | Simulator Simulasi lxsf
Med hver oppdatering gjør du spillet mindre attraktivt å spille. Jeg spiller spillet for mye uansett. Har spilt i ca 8 år. Nå har du gått og byttet lastebil. Lastebil hver fjerde time.. det er en veldig god måte å kutte ned på spillet på.. tusen takk. Hater minispillet for kafébelønninger. Det er ikke verdt tiden. Handle heller regnbuemarkedet. Seriøst dette begynner å bli latterlig. En tredje bonusboks, dere spiller tydeligvis ikke deres eget spill. Veldig ulykkelig. Vurderer å forlate spillet.
Noen oppgaver trenger mer tid for å fullføre ønske retter ble kategorisert bedre i kokeboken som at du trykker på en teller og den viser kategori ta ut invitere kjendiser oppgave ikke nok tid og å bringe tidlige kostnader for mye, vennligst revurder ikke liker denne siste oppdateringen
Et spill skal være morsomt, du har tatt moroa ut av det, har du ikke lest anmeldelsene dine, folk drar, ideen er å spille et spill, ikke vente 4 timer med å spille en del av det, vennligst ikke legg igjen et spill takk for tilbakemeldingen siden det ikke betyr noe, du ødelegger et godt spill og hver oppdatering blir verre, hvorfor ikke lytte til spillerne dine og gjøre det morsomt å spille igjen . Hvis noe ikke er gjort ved neste oppdatering, er jeg også av. OPPDATERING leser du faktisk disse kommentarene eller kaster vi alle bort tiden vår
Hvorfor fungerer ikke daglige belønninger lenger etter oppgradering? Vennligst se på dette problemet og rett opp, takk.
Helt greit spill
Cafeland - World Kitchen Simulacije hsm
Jeg pleide å elske dette spillet, det er veldig vanedannende. Men med hver nye oppdatering blir spillet vanskeligere å nå mål og fullføre oppgaver. Vennligst bring lastebilens ventetid tilbake til 2 timer, ellers er det umulig å gjøre 1000 boks. Det er viktig å bli med i en aktiv klubb, så det er likesinnede medlemmer for å motivere deg til å nå høyere mål for flotte belønninger i spillet. Men etter den siste oppdateringen er det veldig vanskelig å nå den ekstremt høye mengden som kreves for å fullføre lastebilen.
Cafeland - World Kitchen Simulacije iic
Jeg har alltid likt å spille! Jeg liker virkelig de nye oppdateringene og minispillet. Håper minispillet blir værende!
Noen få bugs nå og igjen, men fortsatt flott for å fordrive tiden. Jeg liker dette spillet.
Jeg er på min tredje kundestøttebillett og har fortsatt ikke mottatt et eneste svar. Alle billettene er imidlertid stengt
De siste oppdateringene til dette spillet har vært urimelige til punktet hvor du må betale kontant hvis du vil komme deg noe sted i et rimelig tempo. Jeg pleide å elske dette spillet så mye, men nå er utviklerne og maktene mer opptatt av å øke sin egen fortjeneste i stedet for å lokke flere mennesker til å spille et morsomt spill som ikke tar fra deg pengelommen. Spillere boikotter enten pengebruk eller vil bare ikke spille lenger og drar.
Jeg liker virkelig dette spillet! Forhåpentligvis kommer mer meny fra Asia..
Hyggelig så langt, men jeg har bare spilt noen få spill..spilt.flere spill siden da og liker det fortsatt...oppdatert i morges, og nå tar det 4 timer å få ut lastebilen min..Jeg er ikke imponert over denne nye utviklingen og tenker på å forlate dette spillet!
Hvorfor er det så dyrt å være vertskap for en kjendis? Jeg har faktisk ingen problemer med å bruke 10 grønn for 5 eller 10 minutters venting, men å få den til 29 i 10 minutter er bare et nei. Vennligst fiks det. Det er også så vanskelig å få en utvidelseskupong, minst 5. Takk.
Å kjøpe mynter og penger er for dyrt andre spill som kjøpes starter på 1,99
Oppdateringen er forferdelig! Det er irriterende å sitte fast på et tema, og minispillene er også bortkastet tid. Jeg skal senke vurderingen min! Så synd, det er favorittspillet mitt på telefonen min, vær så snill å fikse appen!
Denne appen feiler så ofte! Da jeg skulle kjøpe noe, slo spillet av seg selv. Kundene kommer ikke inn i kafeen og dens glitches mye. Jeg har nettopp oppdatert, men oppdateringen var virkelig ubrukelig. Det var et så morsomt spill før, men ikke lenger.
Jeg absolutt elsker dette spillet.. Jeg er nesten på nivå 300 og det er vanedannende.. Jeg tror aldri jeg kommer til å bli lei av å spille dette spillet.. turneringene er morsomme og du vinner mye bra. team som prøver å få oppgaven gjort. Jeg vil si at dette er det beste spillet jeg har spilt på telefonen min.
Har allerede problemer med den nye oppdateringen. Ting som mangler. Vennligst fiks.
Et søtt og morsomt spill for å fordrive tiden.
Dette spillet blir tull for hver oppdatering! Bytt tilbake lastebilens ventetime! Vi kjøper pølser fyren for å redusere til 1 time, men ender opp med fortsatt å vente 2 timer!
Igjen, jeg fant ut mye av maten deres, men jeg har ikke flere bord å dekke resten av maten‼️ Hvorfor gir du oss ikke flere bord slik at vi kan ha mer mat som vi fant ut? Det tar for lang tid før vi får de andre bordene. Hvordan blir dette til og med fullført bestillinger når du fra nivå 155 må vente til du kommer til 169 for en teller!!!!!! Det gir ikke mening. Jeg har alle bordene mine fylt med favoritten deres, men ikke plass til resten fant jeg ut eller ikke plass til cateringmaten
Elsker dette spillet! Aldri kjedelig. Alltid noe å gjøre